26/08/2014

Karesi'de işler artık çok daha kolay

Karesi'de işler artık çok daha kolay Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz'ın talimatı ile baştan aşağıya yenilenen; Kentli Servisi, Çağrı Merkezi ve Karşılama Servisi fark yaratıyor. Vatandaşlar, belediyeden bilgi alma, borç sorgulama, borç ödeme, şikayet başvurusu gibi birçok hizmete artık kolaylıkla ulaşabiliyor.

Vatandaşların, ihtiyaçlarına ve beklentilerine hızlı ve etkili bir şekilde cevap verebilmek amacıyla Karesi Belediyesi'nin giriş katında, kurulan Kentli Servisi, Çağrı Merkezi ile Karşılama Servisi günde ortalama 300 kişiye yol gösteriyor. Kentli Servisi ve Çağrı Merkezi, vatandaşlardan gelen tüm şikayet ve istekleri ilgili birimlere ileterek, problemlerin çözümünde önemli kolaylıklar sağlıyor. Kentli Servisi'ne gelen ya da 444 9 910 numaralı telefonu arayarak Çağrı Merkezi’ne ulaşan vatandaşlar, talepleri doğrultusunda ilgili birimlere yönlendiriliyor. Vatandaşların çekinmeden sorunlarını paylaşabileceği ve yardım isteyebileceği iki birim de ‘çözüm odaklı’ çalışıyor.
VATANDAŞLARLA BİRE BİR İLGİLENİLİYOR
Karesi Belediyesi’nin giriş katında 14 Temmuz’dan itibaren yeni yüzüyle hizmet vermeye başlayan Kentli Servisi’nde 5, Çağrı Merkezi’nde 5, Karşılama Servisi’nde ise 2 personel görev yapıyor. Kentli Servisi'nde talep ve şikayetlerini iletmek için gelen vatandaşlar, Karşılama Servisi’ndeki 2 personel tarafından güler yüzle karşılanıyor. Karesi Belediyesi ile ilgili talep ve şikayetler Kentli Servisi'nden çalışan personel tarafından dinlenerek, ilgili birimlere yönlendiriliyor.
ÇAĞRI MERKEZİ '444 9 910'
5 kişinin görev yaptığı ve hafta sonları da dahil olmak üzere, 3 vardiyalı, sabah 08.00'dan gece 24.00'a kadar çalışan Çağrı Merkezi’nde de vatandaşların talep ve şikayetleri dinleniyor. Vatandaşların talep ve şikayetleri merkezde görev yapan personel tarafından ilgili birimlere iletiliyor. Günde ortalama 100 kişi tarafından aranan 444 9 910 numaralı Çağrı Merkezi, sorun ve şikayetleri çözülünceye kadar takip ediyor. Merkez ayrıca sorununun çözülmesinin ardından vatandaşı arayarak sorununun çözüldüğünü bildiriyor. Çağrı Merkezi ve Kentli Servisi'ne gelen vatandaşlar, 2 kişilik Karşılama Servisi tarafından kapıda güler yüz ile karşılanıyor.