19/11/2014

Karesi'nin Gülenyüzü

Karesi'nin Gülenyüzü

14 Temmuz'dan bu yana 6 bin 186 vatandaşı ağırlayan Kentli Servisi ve yaklaşık 7 bin şikayet oluşturan Çağrı Merkezi'ni ziyaret ederek, çalışmalarından dolayı personele teşekkür eden Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, "Sizler, Karesi Belediyesi'nin gülen yüzüsünüz. Sizlerin sayesinde hiçbir sıkıntı bizlere yansımıyor" dedi. 

 

Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, "Karesi'nin gülen yüzü" olan Kentli Servisi, Çağrı Merkezi ve Karşılama Servisi'ne çalışmalarından dolayı teşekkür etti. 14 Temmuz'da kurulan ve bugüne kadar 6 bin 186 vatandaşı ağırlayan Kentli Servisi ile 7 bin kişiyle görüşerek şikayet dilekçesi oluşturan Çağrı Merkezi'ne özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür eden Başkan Yılmaz, "Sizler, Karesi Belediyesi'nin gülen yüzüsünüz. Sizlerin sayesinde hiçbir sıkıntı bizlere yansımıyor" dedi.

GÜLERYÜZLÜ VE HIZLI HİZMET 

Belediyenin zemin katında yer alan birimi ziyaret eden Başkan Yücel Yılmaz, Kentli Servisi'nin Karesi Belediyesi'nin gülen yüzü olduğuna vurgu yaparak, "Gayretli çalışmalarınız nedeniyle sizlere teşekkür ederiz. Sizlerin sayesinde hiçbir sıkıntı bize yansımıyor. Vatandaşın mutluluğu sizden geçiyor. Umuyorum bundan sonraki süreçte de hep birlikte daha iyi çalışmalara imza atarız" dedi. Halka hizmeti şiar edinen Karesi Belediyesi'nin önceliğinin 'hızlı', 'kaliteli' ve 'güleryüzlü' hizmet olduğunu kaydeden Başkan Yılmaz, gelen talepler üzerine gereken çalışmaları hemen başlattıklarını ifade ederek, "Halkımız en hızlı hizmeti Çağrı Merkezi aracılığıyla da alabilir" dedi.

ÇÖZÜM ODAKLI ÇALIŞMA 

Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz’ın talimatı ile yenilenen ve 14 Temmuz'da faaliyetlerine başlayan Kentli Servisi, Çağrı Merkezi ve Karşılama Servisi, vatandaşların, ihtiyaçlarına ve beklentilerine hızlı ve etkili bir şekilde cevap verebilmek amacıyla oluşturuldu. Servisler, vatandaşlardan gelen tüm şikayet ve istekleri ilgili birimlere ileterek, problemlerin çözümünde kolaylık sağlıyor. Kentli Servisi’ne gelen ya da 444 99 10 numaralı telefonu arayarak Çağrı Merkezi’ne ulaşan vatandaşlar, talepleri doğrultusunda ilgili birimlere yönlendiriliyor. Vatandaşların çekinmeden sorunlarını paylaşabileceği ve yardım isteyebileceği iki birim de ‘çözüm odaklı’ çalışıyor.

BİNLERCE KİŞİYLE GÖRÜŞTÜLER 

Karesi Belediyesi’nin giriş katında 14 Temmuz’dan itibaren yeni yüzüyle hizmet vermeye başlayan Kentli Servisi’nde 5, Çağrı Merkezi’nde 5, Karşılama Servisi’nde ise 2 personel görev yapıyor. 5 kişiden oluşan Çağrı Merkezi 14 Temmuz'dan bu yana 6 bin 186 kişinin sicilini güncelledi, dilekçe kaydı aldı, gerekli birimlere yönlendirmeler yaptı, emlak beyanı ve tahakkuk oluşturdu. Kentli Servisi Temmuz ayında 462, Ağustos ayında bin 250, Eylül ayında bin 450, Ekim ayında bin 673, Kasın ayı içerisinde ise bin 351 vatandaşı ağırladı. Kentli Servisi bu hizmetlerin yanı sıra memnuniyet anketleri de yapıyor.