Page 20 - 2020-2024 Karesi Belediyesi Stratejik Planı
P. 20

2020 - 2024
                                                                                                      Planı



                          TEMEL PERFORMANS GÖSTERGELERİ



                            Haşere ve diğer olumsuz unsurlara yönelik şikayetlerin denetlenme
                100                                                                                 100
                                                ve karşılanma oranı (%)

                100              Sokak hayvanlarıyla ilgili gelen taleplerin karşılanma oranı       100

                 2           Sivil toplum kuruluşlarıyla birlikte üretilen sosyal sorumluluk proje      5

                                                        sayısı

                 2                           Yarışmalara başvuru sayısı (%)                         4
                80          Stratejik plan ve dönemsel performans programına uyumunun her yıl        80

                                              %80 oranında tutulması (%)
                            Kardeş belediyeler ile işbirliği organizasyonlarının gerçekleşme oranı
                100                                                                                100
                                                         (%)

                100                  Katı atık toplama hizmeti verilen hane oranı (%)              100

                 5                      Geri dönüşümü yapılan katı atık oranı (%)                   10

                             Ev temizliği, Sokak temizliği ve çöp alımları konusunda "vatandaşın
                90                                                                                  90
                                                   memnuniyeti (%)

                 1              Çöp alımları konusundaki şikâyetlerin çözülme süresi (gün)          1

                 6                  Geri dönüşüm eğitim bilgilendirme çalışması sayısı              16
                            Birimlerden toplanan cevabi yazıların ilgili kurum, kuruluş ve şahıslara
                25                                                                                  10
                                           cevapların gönderilme süresi (gün)
                               EBYS, meclis ve encümen evraklarının takibi konusunda diğer
                75                                                                                 100
                                            müdürlüklerin memnuniyeti(%)

                90              Evlendirme işlemlerinde vatandaşın memnuniyet oranı (%)            100

                60                            Denetlenen işyeri oranı (%)                           90

                80                      Pazar yerleri denetimlerinin yapılması (%)                  90


                                Tüketici hakları ile ilgili vatandaşları bilinçlendirmeye yönelik
                 1                                                                                  1
                                           düzenlenen kampanya sayısı (adet)
                75                  Zabıta hizmetlerinden vatandaşın memnuniyeti (%)                85

                 7              Zabıtayla ilgili şikâyetlerin ortalama karşılanma süresi (gün)      7

























                                                          18
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25